Veilig en achteraf betalen  

Tijdelijk GRATIS verzenden 

  Contact

Winkelwagen:

0 item(s) - € 0,00
Geen producten in je winkelwagen

0

Meest gestelde vragen

Hieronder vind de meetse gestelde vragen over producten en dienst die u terug vind op onze website.

Service en Garantie

» Heb ik garantie op mijn fiets? 
Ja, 2 jaar op het frame en 1 jaar op de onderdelen

» Hoe kan ik mijn nieuwe fiets verzekeren?
FietsNED,
bied u een uitstekende oplossing voor uw fietsverzekering

» Ik wil graag persoonlijk advies voordat ik een fiets aanschaf, kan dit?
U kunt via onze contactpagina alles vinden om contact met ons op te nemen

» Kan ik "De Nationale Fietsbon" bij jullie inleveren?
Nee, wij hanteren alleen onze eigen kortingscodes

» Kan ik mijn bestelling annuleren?
U hebt het recht op 14 dagen herroeping na ontvangst, ook na betaling

» Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Zolang het product nog niet is verstuurd, kunt u uw bestelling wijzigen

» Kan ik mijn bestelling online volgen met Track en Trace?
Ja, u krijgt een Track and Trace nummer via de mail gestuurd

» Waar kan ik het framenummer van mijn fiets vinden?
Vaak staat dat bij de trapas aan de voorzijde van het frame

» Waar kan ik het sleutelnummer van mijn slot vinden?
Op de sleutel, niet op het slot. Bewaar deze dus goed

» Waar kan ik terecht met een technische vraag?
U kunt ons bereiken via onz
e contactpagina

» Waarom zit er korting op jullie fietsen?
Wij hebben diverse aanbieding waar wij korting op verlenen, anders vind u dit terug bij het product

Bezorgen

» Bezorgen jullie elektrische fietsen ook gratis thuis?
Onze fietsen worden volledig afgemonteerd gratis thuis bezorgd, incl een jaarabonnement op FietsNED

» Bezorgen jullie ook in België?
Ja, wij bezorgen ook in Belgie

» Hoe wordt mijn fiets afgeleverd?
U kunt kiezen uit rijklaar, of transport verzonden. Dit houd in dat uzelf nog de trappers, het zadel en het stuur dient te monteren

» Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, u kunt uw bestelling op een ander adres laten afleveren, zolang ervoor af is betaald. Bij Klarna betaling is dit niet mogelijk

» Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Postnl: Vaak al de volgene dag, als u voor 16.00 uur besteld op onze site

Kiala (gratis verzending): Na ongeveer 3-5 werkdagen, bij gratis verzending via Kiala 

» Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Wij leveren alle producten gratis binnen Nederland en voor € 7.50 binne Belgie.

» Wat zijn de openingstijden van jullie winkels?
Helaas hebben we (nog) geen winkels. Openingstijden van de klantenservice zijn te vinden op de contactpagina

Bestellen

» Hoe bepaal ik mijn framemaat?
U besteld bij ons op lichaamslengte of op framemaat. Wij herberekenen de maat voor u

» Hoe bestel ik een fiets op Basicfiets.nl?
Dit vind u terug op onze bestelprocedure pagina

Betalen

» Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
U betaald bij ons met: Afterpay (achterafbetaling), overboeking of met iDEAL. Meer informatie vind u op onze betaalmogelijkheden pagina